[FingerStyle教學] 右手手指練習

我寫依個教學係當你咩都唔識,白紙一張。所以由最最最簡單開始,以下係一個tab譜:



想自學結他就一定要識睇tab譜,記住tab譜唔係五線譜,佢係有6條線的,代表結他上的6條弦,由上面數落去第1弦至第6弦(第一弦係最幼個條,第6弦係最粗最低音個條)。

tab譜會以直線(小節線)將tab譜分成一格格,叫做小節或bar,排列的順序由左至右,大家可以圖中的紅色數字表示了小節順序。


今日的教學要大家係每一個小節都彈4下,” 0”代表左手什麼都不按只用右手撥弦線,所以第一堂大家係唔使用左手,只係練習右手手旨撥弦。

基本上,
第一弦 -- 無名指
第二弦 -- 中指
第三弦 -- 食指
第四,五,六弦 -- 手指公

如果多人留言會出video XD~~~

13 則留言:

發佈留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地