關心妍 關家姐 [結他chord譜]


曲: 周鍚漢    詞: C君   編曲:周鍚漢   監製:周鍚漢 / 徐浩   Key: D    4/4     Arranged by: Jimmy Wu

        |D

還記得(關)家姐與友人去PP幫襯 
 |F#m
佢(炆) 佢忍 佢等咗一陣 
  |G
至(能) 名牌勁掃 
    |Em              A|
又要(即)刻封舖 (招)呼要好 

|D                                           |F#m

(Sale)屎驚佢冇人性關家姐個性 惡(頂) 
                                  |G
扮巨星效應 太任性 打(俾)公司最後決定 
 |Em                                 |A
要(拒)絕佢就算佢隔天寫信com(plain) 
                    |G               A
嗱嗱嗱其實冇邊(個) 只因我(俾)公司炒咗 

 |D                              |F#m 

這(關)家姐(關家姐)誰用(心)編寫(天天寫) 
               |G                            |Em          A
這故事娛樂(版)當冷飯 炒到冷淡 (當)做笑料(大)家高興 
  |D                                      |F#m         Bm
這(關)家姐(關家姐)對報導已經(幽)過了黙(再)不苦惱 
 |G                          |Em             A             |D
要(推)上報 我就算遙望(到) 隨便一(笑) 當睇不(到) 

|D

還記得(關)家姐個趣聞最初都幾過癮 
|F#m
記(者) 去邊 去邊都訪問 
|G                           |Em        A
答(完) 回頭又答 未有(C1)都有(呢)一細格 
|D
(改)編之作網民嘅版本都過百 
|F#m
泰(文) 又或英日法 最合拍 
  |G                         |Em                                       |A
篇(文)都經過十數年 昨(晚)仲有渣(記)者要whatsapp我回(應) 
                     |G                A
嗱嗱嗱其實冇邊(個) 只因我(俾)公司炒咗 

 |D                              |F#m

這(關)家姐(關家姐)誰用(心)編寫(天天寫) 
               |G                            |Em          A
這故事娛樂(版)當冷飯 炒到冷淡 (當)做笑料(大)家高興 
  |D                                      |F#m         Bm
這(關)家姐(關家姐)對報導已經(幽)過了黙(再)不苦惱 
 |G                          |Em             A             |D
要(推)上報 我就算遙望(到) 隨便一(笑) 當睇不(到) 

       |G                                          F#m

其實我(好)多新聞 都有叫你開心 不(錯) 

就當我 譲你快樂過 

     |G
「家(姐)」稱謂我 不必推搪太多 
 |Em                    A
街(中)偶遇我 這麼(稱)呼也可 

誰人來延續這篇潮文誰來談論我 


|D                 |F#m

這(關)家姐 誰用(心)編寫 
               |G                         |Em          A
這故事橋段(不)再有限 轉發過萬(刷)屏炸版(又)loop幾晚 
 |D                                       |F#m        Bm
這(關)家姐(關家姐)這報導已將(整)個網絡(百)科覆蓋 
  |G                          |Em            A             |D
大(家)厚愛 我亦會全力(愛) 而家姐(我) 已經睇(開)

沒有留言:

發佈留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地