木結他教學 初級 <五> 把歌轉Key C

大家都會發覺PolyGon Guitar好多譜都會落Capo,轉key
其實係因為可以令首歌易彈d,玩多d花款
加上初學者一開頭的歌都係C,G,D再學A KEY
本人都係想大家可以彈多少少歌~

問題黎啦:如果見倒一首歌自己唔識彈,上網又無轉KEY版,咁點好呢?
   答:自己轉囉

轉KEY叫TRANSPOSE,係五級樂理課程之一
亦都係樂理試好多人失分的課題,今日我將佢放係初級講
當然有難度,所以係一個即食版同只對應木結他簡譜轉KEY。

睇教學前CHECK下自己識唔識依幾樣野:
1. KEY C同G的CHORDS
 C:(C G Am Em F Dm)
 G:(G D Em Bm C Am)

2.知道CAPO用法


好啦,教學開始
依個係轉chord表,如果見倒依6個key都係可以轉去C KEY,如果你識彈D KEY當然可以轉去D KEY。

當我有一份譜,例如係少女的祈禱,譜係E KEY

KEY:E



    E     G#m    A   B  E
沿途與(他)車廂中私奔(般)戀愛再(擠)逼都(不)放(開)

咁我望返個表:
就會轉成,

KEY:E
CAPO:4  PLAY:C

    C     Em    F   G    C
沿途與(他)車廂中私奔(般)戀愛再(擠)逼都(不)放(開)

如果重係有唔明可以留言問我click以下連結:

1 則留言:

匿名 說...

其實可唔可以加1個教學係講capo架?我唔係好識點用

發佈留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地