Nipple 嚟譜


Polygon 4位成員音樂造藝有限,執譜力有不逮!而家公開徵求「嚟譜」義工,幫手一齊嚟多啲譜,令到更多好玩嘅結他譜可以公諸於世! 「嚟譜」Facebook group使用方法:

1. 「求譜人」喺wall上post出歌曲請求(連youtube MV); 

2. 「嚟譜人」鬥快認頭,留低comment「我嚟譜!」,再張曲譜留言喺comment上; 

3. 曲譜會放置24小時,任網友留言;如發現無大錯漏,即會由我哋放上polygon blog。

感激所有「嚟譜人」,Polygon會喺將來不惜一切地報答。



393 則留言:

1 – 200 (共 393 個)   較新›   最新»
匿名 提到...

Dear Jane - love is the way
麥浚龍 - 酷兒
盧巧音 - 昏迷

我知係比較冷門,所以更加希望你能幫忙。感激。

louis wong 提到...

AT 17
over the rainbow!!
Thank You!!

匿名 提到...

周柏豪 smiley face 包前奏!!
thanks><!

匿名 提到...

我想要周柏豪嘅(拿愛情給我)(今天應該很快樂)
容祖兒嘅(戀人未滿)
唔該丫!!!

匿名 提到...

求 林海峰 - 經典

匿名 提到...

求gem 泡沫!

匿名 提到...

希望可以有陳柏宇的 萬中無一...好好聽的
http://www.youtube.com/watch?v=8Dhe5edXm0s&playnext=1&list=PLCFD6AFC4A7D17A4F&feature=results_video

匿名 提到...

跪求EASON版既流淚眼望流淚眼CHORD譜
http://www.youtube.com/watch?v=6ir5KqjJVhE&feature=related
真係好鍾意呢首歌 萬分感激!!!

匿名 提到...

好想要小肥嘅"一首歌"!!!!

匿名 提到...

衛蘭 - 你知道我在等你們分手嗎
http://www.youtube.com/watch?v=9zagkvO4WZs

跪求~THX~~

pui fung ng 提到...

好想要鐘一憲 麥貝夷既天生不對同犯眾憎,唔該曬XD

匿名 提到...

我想要劉德華嘅(17歲),我想要完整少少,因為有啲網站係亂碼,好難睇,唔該曬:-)

Long 提到...

我想學--陳奂仁 的歌唱! 謝謝

匿名 提到...

吳雨霏 人非草木!!!

匿名 提到...

Tank - if i love you !!!

匿名 提到...

有故事的人-鄭欣宜,thanks thanks

匿名 提到...

黃貫中 十八 thanks thanks

thanks thanks

匿名 提到...

有朋友 結婚 急求 林海峰 - 經典 http://www.youtube.com/watch?v=qmSk9wGUNms

鄭振權 提到...

求福祿壽-兄弟木結他譜!!
http://www.youtube.com/watch?v=NLKiYgjXWJk&feature=BFa&list=LLjtYeoHMNkO1X_Qp7s7PS3w

匿名 提到...

求 張震嶽-路口 http://www.youtube.com/watch?v=49xsEr77YCc

汶傑 提到...

我想求容祖兒o既一首舊歌o既簡譜 .
麻煩哂 .
希望可以幫到我出出呢首歌o既譜 .

容祖兒 - 愛怪物的你 .
http://www.youtube.com/watch?v=vLXlnB5dFEk&feature=related

十萬個唔該 ! :)

匿名 提到...

可唔可以出薛凱琪既糖不甩chord譜
萬分感謝!!!

匿名 提到...

求 經典情歌 loving you
http://www.youtube.com/watch?v=auYCXBzep9o

Isaac Wong 提到...

懇求 吳雨霏-人非草木
http://www.youtube.com/watch?v=VWW7MEHo1aI
麻煩哂唔該哂

匿名 提到...

唔知可唔可以出my little airport ge歌呢?
痳煩晒!

匿名 提到...

獵鹿者 kolor
http://www.youtube.com/watch?v=LL-OtAmR9iA

匿名 提到...

求陳柏宇 萬中無一

匿名 提到...

話說就黎到聖誕
想彈RubberBand嘅"零度聖誕"
http://www.youtube.com/watch?v=Zme5WFv1xLc&feature=youtu.be

匿名 提到...

葉文輝 沒有童話

匿名 提到...

http://www.youtube.com/watch?v=rzmhlpEsgm0羅敏莊-假如真的再有約會

匿名 提到...

RubberBand - 零度聖誕

匿名 提到...

請求 我還是甚麼 - 關楚耀


http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=6GLN5QRa8Yc&NR=1

匿名 提到...

重新長大 許廷鏗

http://www.youtube.com/watch?v=RAOwq_bJZX0

匿名 提到...

我想要REDNOON的不死の戰機,我想唱比一個我好重要的人聽,求求!!!

匿名 提到...

懇求多些周杰倫的譜....謝謝

匿名 提到...

反斗奇兵主題曲粵語版 - 我是你好友

joekakajoe 提到...

想找周杰倫的"半島鐵盒"
萬分感激!!!!

匿名 提到...

關淑怡 - 只得一次

匿名 提到...

Carly Rae Jepsen- call me maybe

匿名 提到...

請求 方力申- 只愛一個人

匿名 提到...

救援....求結他譜T^T"
如果可以既話簡單D既CHORD 就最好...初哥上路T^T
3Q ><"
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=G_sJGA2D9yg#!

匿名 提到...

求農夫 你的志願

匿名 提到...

E key
chorus既chord:
A B G#m C#m
A B E E7
A B G#m C#m
A B E

匿名 提到...

求Eason 後台

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=G31y0oldsr8&feature=fvwp

匿名 提到...

唔該求農夫粒粒皆辛苦!thx

匿名 提到...

求蕭敬騰版本嘅“我懷念的”

http://www.youtube.com/watch?v=gTOGQ-t2TQo

Feddy Black 提到...

求鍾一憲,麥貝夷-天生不對

匿名 提到...

http://hkfunnyshare.blogspot.hk/2009/02/blog-post_17.html

Intro:

1|7 ---| 7 5 5 3|3 2 2 0 |0 ---|
2|----|----|----|--3 D |
3|----|----|----|----|
4|----|----|----|----|
5|----|----|----|----|
6|----|----|----|----|

G Em
忘了有多久 再沒聽到你
C D
對我說你最愛的故事
G Em
我想了很久 我開始慌了
C D
是不是我又做錯了什麼

Bm Em
*你哭著對我說 童話裡都是騙人的
C
 我不可能是你的王子

D Bm Em
  也許你不會懂 從你說愛我以後
C D
 我的天空星星都亮了

G
我願會變成童話裡
Em
 你愛的那個天使
C D G
 張開雙手 變成翅膀守護你
G7 C D G Em
 你要相信 相信我們會像童話故事裡
C D C G
 幸福和快樂是結局


過門:(G G C7 C G) x 兩次, 之後REPEAT*

[副歌重唱,升高一個key]
A
我願要變成童話裡
F#m
 你愛的那個天使
D E A
 張開雙手 變成翅膀守護你
A7 D E A F#m
 你要相信 相信我們會像童話故事裡
D E D A
 幸福和快樂是結局

[副歌再重唱,再升高一個key]
B
我願會變成童話裡
G#m
 你愛的那個天使
E F# B
 張開雙手 變成翅膀守護你
B7 E F# B G#m
 你要相信 相信我們會像童話故事裡
E F# E
 幸福和快樂是結局
B G#m
wo.... wo...
E F# B
一起寫我們的結局

匿名 提到...

我想要rednoon的月滿赤地,跪求,thx

匿名 提到...

游艺湉 - 如果不是你
http://www.youtube.com/watch?v=UcovHQgy3vI&list=PLpoCEMaEHI7mhMkbYyqH5K2PUDv1wpLF9&feature=mh_lolz
麻煩你地啦 >_<

Sou Kayaku 提到...

彭羚

給我愛過的男孩們

作曲:Eric Kwok
填詞:黃偉文
編曲:梁基爵
監製:黃耀明@人山人海

C G Am Em.
戴上鑽石戒指 細說我們願意
F C Dm G
這剎那看著這小玩意. 衷心跟過去說謝謝 不讓你知

C G Am Em
這個故事引子 有個女孩立下大志
F C Dm G
趕快道別童稚 然後趁青春好好戀愛一次

Am. Em. F. C
至此 愛過數次 有過段段逸事. 亦有一些燦爛處 似本戀愛雜誌
Dm. C F. G
閒時總算還可以. 回味那幕幕舊事在暗中自娛

C. G. Am. Em
我 傾慕過的 牽掛過的. 傷害過的 掙扎過的
F C F G
謹將這首歌 獻上給我. 從前每個男孩如盛放的花朵
C. G. Am. Em
想像過的 得到過的. 等待過的 失去過的
F C F G. C
祝我幸福快樂. 也企盼每一個 都好像我

C G Am Em.
當作過度也好  趁最愛還未到
F C Dm G
到處愛愛吧 我不信月老. 好不好 試過了 日後 都是瑰寶

C G Am Em.
當作鍜鍊也好. 愛錯也能日後上訴
F C Dm G
戀愛若沒難度. 甜蜜與溫馨都不希冀得到
Am. Em. F. C
至少 愛過數次 有過段段逸事. 亦有一些燦爛處 似本戀愛雜誌
Dm. C F. G
閒時總算還可以. 回味那幕幕舊事在暗中自娛
C. G. Am. Em
我 傾慕過的 牽掛過的. 傷害過的 掙扎過的
F C F G
謹將這首歌 獻上給我. 從前每個男孩和盛放的花朵
C. G. Am. Em
想像過的 得到過的. 等待過的 失去過的
F C F G. C
祝我幸福快樂. 也企盼每一個 都好像我

C. G. Am. Em
那 不愉快的 不算差的. 不後悔的 不結果的
F C F G
謹將這首歌 向每一個 男孩致意. 從前陪著我一樣傻
C. G. Am. Em
不實際的 不見光的. 不便說的 想記得的
F C F G. C
祝我幸福快樂. 我愛過每一個 請保佑我


我想要愛心一百次譜呀!!!

Sou Kayaku 提到...

這首 給我愛過的男孩們 是給版主的

匿名 提到...

any idea?thanks

Kermit Tam 提到...

THX~~~但點解指名給我~~: )

Kermit Tam 提到...

http://polygonguitar.blogspot.hk/2012/12/chord_48.html

出左,有機會括埋就好啦

匿名 提到...

求林宥嘉-傻子 結他譜!
THX a LOT!

匿名 提到...

求陳奕迅-阿牛
唔該><"thx..

匿名 提到...

求農夫噶粒粒皆辛苦,唔該.辛苦曬

匿名 提到...

可以整林峰- 忘記傷害 嗎?

匿名 提到...

胡鴻均 幸福

匿名 提到...

有沒有 側田 : 很想很想說再見

Jeff Chan 提到...

最後派對 陳奕迅

匿名 提到...

請問有冇小肥 7月14 結他譜? thx

匿名 提到...

請求鄭融、周柏豪的〈一事無成〉...謝謝~~

匿名 提到...

http://www.youtube.com/watch?v=CFwnaSaWur4
求 KillerSoap - Pieces thx!

匿名 提到...

官恩娜- 相對時空, 可不可以啊?謝謝

匿名 提到...

http://www.youtube.com/watch?v=1CTzTXxT76A

一位澳門歌手GE歌..希望你地可以執CHORD出黎..唔該晒><
龍世傑 - 說不出的

匿名 提到...

plz 出 關楚耀 別再躲
http://www.youtube.com/watch?v=10X-dP7VYus
好好聽!!

匿名 提到...

現實不重要(結他chord譜)

G D C G/B
你的)美麗 我在)沈醉 像看)透了一切)
C G/B Am D7
關於你人)生中一篇篇) 隨著風想) 想像你的笑)
G D F E
在你)身上 學會)擋誘 像停)止了幻變)
Am Cm Bm Em
在煩擾的世)界 像凡人緊)緊抓住擁抱) 永不給手放)
D G G7
放開)你這種清雅)

C D/C
﹡現實卻不重要) 只要有你懷抱)
Bm Em
盼著今天明天( 時時刻刻逗逗你笑)
C D
若陪著我飛) 多高再不重要)
G G7
選擇有你陪) 就是最高地方)
C D
闖進你的懷抱) 欣賞你的微笑)
Bm Em
抬頭看著 天)空綿綿 你像解藥)
C D7/C G G
咖啡有你)泡 來提)醒我不驕)傲

interlude :
Cmaj7 Cm6 Bm7 Bbmaj7
Am7 Am7(-5) D D

G D/F# F E
在你身上 學會擋誘 像停止了幻變
Am Cm Bm Em C
在煩擾的世界 像凡人緊緊抓住擁抱 永不給手放
D G G7
放開你這種清雅

C D/C
你的翅膀 我很想要
Bm Em
反思最鮮豔的擁抱
Am D
溫暖來了 幸福來了
G G7
反正有陽光就樂樂
C D/C
我在炫耀 你的美好
Bm Em
疊起了完美的宇宙
C
經歷多少秋冬
D G E
我真的沒有煩惱

D E
﹡現實卻不重要 只要有你懷抱
C#m F#m
盼著今天明天 時時刻刻逗逗你笑
D E
若陪著我飛 多高再不重要
A A7
選擇有你陪 就是最高地方
D E
闖進你的懷抱 欣賞你的微笑
C#m F#m
抬頭看著 天空綿綿 你像解藥
D E A A
咖啡沒你泡 那解藥怎麼生效

匿名 提到...

請求 樂瞳 - 短罪

匿名 提到...

請問可以幫我整 zarahn 的out of ctrl 的譜,我知是比較冷門的,唔該晒!
http://www.youtube.com/watch?v=AUgRGdbMddQ

Feddy Black 提到...

求Mr-搖擺

匿名 提到...

請求張懸-豔火

匿名 提到...

Robynn & Kendy
say goodbye!!
THX!

匿名 提到...

Mr. 一首情歌
http://www.youtube.com/watch?v=VWuviT7gJ3k
Thanks!!!

Dicky Li 提到...

求Carly Rae Jepsen- call me maybe

Lee Peter 提到...

只愛一個人CAPO1 KEY Bb play A
A D
()就讓我伶仃一個(過)一生
E A
()如無辦法跟所愛(的)配襯
F#m Bm
()隨時隨地都有份(見)你的心癮
D E
似為(你)做人 從來未過(份)

A D
()若是這無私的愛(算)犧牲
E A
()但願換到跟你拉(得)更近
F#m Bm
()誰人話我沒愛戀(的)好運
D E
我未(會)下沉 全力抗爭多麼(勇)敢





* A D
為何固(執)到只愛(你)一人
E A
忘記(問)第二個也(有)可能[好感]
F#m Bm
爭(到)結尾原來為(一)個吻
D E
已經(感)到理由太充(份)
[最終可會與我過一生]
A D
恐(怕)決定了 沒法(再)轉贈
E C#m
誰怕(累) 亦未懼創傷 (竭)力地堅守
F#m Bm
(苦)痛仍然極吸(引)
D A
若我(心)無旁人 問你(可)會靠近
D E A *
大概(只)有為你(至)肯發(奮)
[但我只有為你至肯發奮]



A D
()就為你燃燒所有(競)爭心
E A
()願望未得到我都(不)氣憤
F#m Bm
()誰明白我沒法子(收)起情感
D E
你未(算)情人 承諾也痛快地(履)行

Repeat *

F#m Bm E A
(愛) 我們憑(甚)麼確定(不)是別(人)
F#m Bm D
如果尚(有)下個人(都)可能熱(吻)
E
它怎麼發(生)

repeat [*]

匿名 提到...

請求街燈晚餐 衛蘭
ThankS! ThankS!

Peter Lee 提到...
作者已經移除這則留言。
匿名 提到...

Mr. 一首情歌!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

匿名 提到...

THANKS A LOT!!!

匿名 提到...

大大可以出無忘花 - 林二汶這歌嗎?
我很喜歡又難得可以HANDLE到
但是找不到譜! 謝謝你!

Peter Lee 提到...
作者已經移除這則留言。
Peter Lee 提到...
作者已經移除這則留言。
Peter Lee 提到...
作者已經移除這則留言。
Yan Hei Chan 提到...
作者已經移除這則留言。
Yan Hei Chan 提到...

petter...可以順便整埋方力申 我們不是朋友嗎?

或者陳柏宇 萬中無一, 謝謝

匿名 提到...

可以出蔡卓妍的白頭到老嗎?
看了電影後 覺得這首歌太好聽了
懇求幫抓然後彈給女朋友聽 :D

Yan Hei Chan 提到...

好多謝你呀,我求左呢首歌好耐

Peter Lee 提到...
作者已經移除這則留言。
Peter Lee 提到...

呢個係複雜D但好聽D既版本
許廷鏗 重新長大 KEY:B PLAY:G CAPO:4
G C
自細(求求其其過 不(知對錯
D G
平日(嘆氣怨氣多 也(會闖禍
Cmaj7 Bm Em
任(教誨再聽過 但卻(維持本(我
C D
只(怕 太放肆種下惡(果

Cmaj7 D Bm
曾經很想去(長大 可(惜光陰過(得太快
Em C
衝(得這樣快 曾犯(錯 曾越界
D G G7
曾被中(傷與被踩 (被無限放大
Cmaj7 D G D Em
委屈心結(未解 不(甘虛心接(受挫(折失(敗
Am D G
怎強(忍 殘留自尊(都瓦解 試問誰(愉快





G C
沒法(還原重來過 修(補過錯
D G
明白(過往那痛楚 已(算收穫
Cmaj7 Bm Em
後(悔放縱走過 望那(從前的(我
C D
數(算 每秒也似浪費(麼

Cmaj7 D Bm
曾經很想去(長大 可(惜光陰過(得太快
Em C
衝(得這樣快 曾犯(錯 曾越界
D G G7
曾被中(傷與被踩 (被無限放大
Cmaj7 D G D Em
委屈心結(未解 不(甘虛心接(受挫(折失(敗
Am D G
怎強(忍 殘留自尊(都瓦解 試問誰(愉快






C D G D Em
(這世界多(麼黑暗 誰(獨自(深深不(忿
C D
人大(了 成熟了 難道我能自製開(心
Cmaj7 D Bm
從來未學會(長大 怎(知光陰過(得太快
Em C
衝(得這樣快 曾犯(錯 曾越界
D G G7
曾被中(傷與被踩 (是誰定勝敗
Cmaj7 D G D Em
終得不到(諒解 堅(守崗位接(受這(叫長(大
Am7 D G
不要(緊 隨成長得(到瞭解 會越來越(快

Kin Yuen 提到...

周杰倫 - 哪裡都是你


CAP: 1


E
把她忘記
G#m
重複告訴自己
C#m
熟悉不再熟悉
F#m B
但清晰卻還是一樣清晰

E
喔~去吧
G#m
隨著右手旋律
C#m
忘了左手的委屈
F#m B
就算沒伴奏也可以繼續


C#m G#m
前進找尋新的記憶和空氣
A B7
放晴等雨說放棄


E B
在有眼淚的雨裡
C#m
哪裡都是你
E B G#m
擦乾是否就看不見你
A B G#m
腦海裡你的笑容太徹底
C#m A
徹底把我囚禁在你的呼吸
F#m B
我跟著哭泣


E B
在有眼淚的雨裡
C#m
哪裡都是你
E B G#m
抱緊你是我逃離的距離
A B G#m
太擁擠我在你的世界裡
C#m A
看不清楚的是你還是自己
F#m B
我們都在等雨停

Peter Lee 提到...

其實我搵到第二個版本,但果個實在太怪
只能用我隻耳聽,就聽左呢個版本
用住先,唔確定啱晒=)
萬中無一 KeyC PLAY C
C G
(上次分手 照例(麻木接受
F G C F G
無緣(望到(荒土豐(收 如原(地轉(圈
C Am Dm G
等到(你來拯(救 煙(火 求(可璀璨永久
C G FG C
(令你不安 愛慕(容易折舊 容顏(還可(保鮮多(久
F G Em Am Dm G
懷疑(便猜(測終於(會被取(替 尤(其是我太慣於分(手

*Fmaj7 G Em Am
我太(少解釋心裡(感激 害你(擔心不似被(愛
[我太少解釋想讚美的 害你擔心不似被愛]
F G Fm Dm F G
沉(默是錯的( 談從前( 能望到( 無(法遇得(到 
C
比你更(好
Em Am c F
你(試過相戀中跌(到 你(怕會開心得太(早
C G
我知(道 但我(知你好
[我知道 但放心更好]
F C Em Am
從(萬中選一與你(比 有(那位可跟你(比
G F C
我(眼中根本沒人(可 替補(你
F G C
其實有(很多往事 (不必記得(起
[其實我找到你便 要大聲報喜]*


C G FG C
(就算清楚 你是(何樣漂亮 為何(從不(肯講出(口
F G Em Am Dm G
無懷(疑品格比色(相還珍貴 仍(然在意我間中鼓(掌

Repeat [*]

C G
(上次分手 我祈(求是最後
F G C F G Em Am
從前(什麼(都可拋(走 然而(在今天(握緊你(沒放(手
F G C
煙(火也(只跟你夢裡專(有

Yan Hei Chan 提到...

真的十分感謝你:)

你可以教我聽嗎, 下下問人真係好慘
不過真係多謝你.....

Peter Lee 提到...

首先你自己練多D十二個調既sacle =D
因為配CHORD第一樣野係要搵一個啱既調

之後再要平時彈多D唔同既歌,睇多D唔同既譜,
識多幾種chord progression,
例如: F G Em Am, F G C
因為常用既得唔過十種,你大概聽佢係上定落,估係邊種

再之後你要識轉調,
而且就算係唔同調佢既1chord2chord3...4....5....6....7chord都係咁走
咁你就可以用死某幾個調去配chord,
因為有D調係彈死人,用佢黎配係辛苦自己,同效率個低左
而且你總有幾個調係記得佢有咩chord
例如:D調歌你夾CAPO2轉左C調
C調你至少知有上面講既 F G Em Am, F G C
但D調既G A F#m Bm, G A D你可能未見過


最重要都係彈多D,練好隻耳,因為有D歌D chord真係好怪,
你係估佢唔到,所以基本聽一個CHORD都要練
同埋最好識少少樂理,至少你要知有12個調(KEY),
佢既1234567Chord係D咩
C調就係,C Dm Em F G Am 同 G7

最後就POST上網,因為自己聽好多時都會有D位有問題,
可能會有人講到俾你聽自己錯咩,
就算無,自己都會對自己POST既野負一個責任個聽多幾次
搵個最啱既版本出黎=P
我都係呢排見有自己鍾意既歌有未有人出先自己配CHORD
所以有錯係正常=_=請各位原諒及指點=)

Peter Lee 提到...

同埋配歌係無捷徑,如果你發現你彈左結他唔係好耐,
所以短時間內真係做唔到,都唔好灰心
因為我之前都係配唔到,但真係有返一定時間,
你上網or睇書學多左d樂理同唔同PATTEN既CHORD PROGESSION
有返一定"存貨"就配到,當然"聽力"都好重要都要練=P
仲有其實我配果D好小學雞,所以到咁上下我都要升LV
配D 仔細D既CHORD LOL

Yan Hei Chan 提到...

多謝你甘詳細既解釋
好少人好似你甘有心幫人聽同教
但係我就係岩岩學無耐
但係咩係CHORD PROGESSION啊...
我淨係知咩調有咩chord

匿名 提到...

求二人限期 譚晴.

Peter Lee 提到...
作者已經移除這則留言。
Peter Lee 提到...

chord progession 係d chord出現既規律
例如:C調有 F G C /C G Am/ F C F G / F G Em Am呢幾種
成日都會見,pop music通常得幾種
上網sreach下就有

Peter Lee 提到...

二人限期 譚晴. KEY: F PLAY: D CAPO:3
D A
糖(衣的包裝千挑細選( 
Bm A
甜言原來是設計( 浪漫亦沉重得(枉費
G D
鹽巴(輕輕將傷口擦洗 (並未流逝 
G A
如何(為了你在愛得(徹底

@ D A
醇(甘的心思一一變苦( 
Bm A
離場時誰願有愧( 道別像平靜的(安慰
G D
微酸(偷偷將溫馨紀錄(漸次取替 
G A
能隨(便控制 放下你的一切( @

*D A Bm F#m
嚐到的(愛與痛那日要歸還( 甜與苦(為甚令我不在乎期(限
G A D A Bm G A
其實是圖(貪 (味覺交集(的(變(幻 回味(細膩觸覺仍未允許(沖淡
D A Bm F#m
嚐過的(對與錯也視作等閒( 甜到苦(就讓味覺將歷程放(慢
G A D A Bm
重拾二人(間 (被愛回憶(豐(富絢(爛
G A D
如若(一切終變淡 嚐味(的錯落我會習(慣*


repeat @ *

D A Bm F#m
無數的(悔與疚要是更艱難( 如怕苦(是甚令我依戀你臂(彎
G A D A Bm G A
承認在圖(貪 (被你丟下(的(冷(淡 甜蜜(中的苦澀仍舊半點不(減
D A Bm F#m
怎麼我(再次愛你亦算貪婪( 不夠苦(別讓味覺將歷程怠(慢
G A D A Bm
重拾二人(間 (被愛痕跡(雖(太短(暫
G A D
回味(印象不會淡 嚐味(的錯落哪會消(散

Yan Hei Chan 提到...

好呀,我睇睇,,,,你真係好勁, 出得甘快

匿名 提到...

求容祖兒Be True!唔該呀T^T

Kermit Tam 提到...

THZ~~上左譜了!!

Kermit Tam 提到...

已經有譜,或者PETER你睇睇有無咩可以各取所長?
係個份譜留COMMENT

Kermit Tam 提到...

會括嗎?

Kermit Tam 提到...

thxthxthxthx!!!

Kermit Tam 提到...

http://polygonguitar.blogspot.hk/2013/01/chord_4764.html

Kermit Tam 提到...

我明白啦!!!我知道WHY U SEND THIS SONG TO ME.....

Kermit Tam 提到...

who r you ar~~~???

Peter Lee 提到...
作者已經移除這則留言。
Peter Lee 提到...

THX Kermit

Peter Lee 提到...

我之前唔知,因為我係google sreach左無先配
佢果個啱D,我D配CHORD仲有排練=_=
SORRY~.~

Peter Lee 提到...
作者已經移除這則留言。
Peter Lee 提到...

街燈晚餐 衛蘭 CAPO1 KEY:C# PLAY:C
C G
你是(你) 個個說你長不(大)
Am Am7/G
現在就是再癡(纏)不等於一起過活(不)怕捱
F C
用微(笑) 回覆這份疑(惑)
Dm G
我不開心也(只)想你開解 你(懂)得怎關懷
C G
愛就(愛) 永遠也會怕失(敗)
Am Am7/G
但是為著怕輸(違)反心中所想有甚(麼)痛快
F C
別奇(怪) 情感也是成(就)
Dm G
如不可跟你(逛)想逛的街 人(又)談何愉快






C G
難(道)是為了安置未來(才)愛你
Am Em
誰(要)計算過安享晚福(便)一起
F G C
說到(底) 我(暫)時受不(起)
Am F
愛(別)忘麵包(那)些道理
Dm G
只想去(成)全自(己)
C G
誰(活)著未靠感覺做人(才)可悲
Am Em
陪(你)到處吃街燈晚餐(極)歡喜
F G C
挽你(手) 也(只)因想挽(手)
Am F
決(不)因世俗(看)得起你
Dm G C
(若)笑著吃(苦)也餓不(死)



C G
慶幸(我) 與你去到這境(地)
Am Am7/G
未問現實會否(容)許這種天真繼續(不)放棄
F C
遇著(你) 無須接受逃(避)
Dm G
如花草總要(愛)光線空氣 人(又)如何自欺

Repeat *

Ab Bb Gm Cm Dm G C C7
(苦)與(樂) (只)為(你) (不)會(在)乎被恭(喜) ( )
Ab Bb Gm C
(也)許(只)講理想(不)容(易)
Ab G
如若(有)你背影總有落腳(地)

Repeat *

Peter Lee 提到...

仲有KERMIT我重新寫過個街燈晚餐
之前其中一part我用C調,聽多次發現係Cm調
我刪左之前果個,UPLOAD左個新
可唔可以幫我UPLOAD過新既,PLZZZZZ
我D聽既準確度可能仲未夠,
但我會練多D,盡量唔錯~.~

Kermit Tam 提到...

OKAR~

Kermit Tam 提到...

這個幫你上還是?

Peter Lee 提到...

Love Is The Way - Dear Jane KEY D PLAY C CAPO2
Cmaj7 G
( ) 很多街區已沒(有)空氣
Am Em
( ) 很多窗框那會(飛)
FC
( ) 太多聲音勸諭(你)爭氣
F G
懷疑全部叫你()懷疑自己()
Cmaj7 G
( ) 想不呼吸最後(再)喘氣
Am Em
( ) 想吞煙花再試(飛)
F C
( ) 也許傷口證實(血)優美
F G
然而誰在看你( )割傷手(臂)













*C G Am Am7/G
I say (hey)( hey) (love) is the way()
F C F G
如靈魂(憎(你) 隨(日)光呼氣()
E G Am Em
從白雲(望)(你)( )飛過薔薇()
F G
別要(再)傷害你 生的不(死)
C
Love is the( way)*
C G
( ) 不管終於有沒(有)真理
Am Em
( ) 不管生於哪世(紀)
F C
( ) 至少今天決定(你)優美
F G
人人圍著看你() 快揮手(臂)

Repeat *









Am
即使傷痛你都(傷)痛得起
Em F G
() 若是自己的都愛(愛)的不(死)
F
當(時)代靜了聽聽自己
F G
(然)後夜了承受自(己)

C G Am Am7/G
I say( hey)( hey)( love) is the way()
F C F G
如靈魂(憎)(你) 隨(日)光呼氣()
E G Am Em
從白雲(望)(你) (很)似薔薇()
F G
若你(再)傷害你 天都傷(悲)
F G
願你(更)呵護你 生的不(死)
C
Love is the (way)...

Peter Lee 提到...

sorry呢次係最後一次=)
下次一定唔洗改=P

Peter Lee 提到...

sorry,辛苦版主=P

Peter Lee 提到...

街燈晚餐 衛蘭 CAPO1 KEY:C# PLAY:C
C G
你是(你) 個個說你長不(大)
Am Am7/G
現在就是再癡(纏)不等於一起過活(不)怕捱
F C
用微(笑) 回覆這份疑(惑)
Dm G
我不開心也(只)想你開解 你(懂)得怎關懷
C G
愛就(愛) 永遠也會怕失(敗)
Am Am7/G
但是為著怕輸(違)反心中所想有甚(麼)痛快
F C
別奇(怪) 情感也是成(就)
Dm G
如不可跟你(逛)想逛的街 人(又)談何愉快






C G
難(道)是為了安置未來(才)愛你
Am Em
誰(要)計算過安享晚福(便)一起
F G C
說到(底) 我(暫)時受不(起)
Am F
愛(別)忘麵包(那)些道理
Dm G
只想去(成)全自(己)
C G
誰(活)著未靠感覺做人(才)可悲
Am Em
陪(你)到處吃街燈晚餐(極)歡喜
F G C
挽你(手) 也(只)因想挽(手)
Am F
決(不)因世俗(看)得起你
Dm G C
(若)笑著吃(苦)也餓不(死)



C G
慶幸(我) 與你去到這境(地)
Am Am7/G
未問現實會否(容)許這種天真繼續(不)放棄
F C
遇著(你) 無須接受逃(避)
Dm G
如花草總要(愛)光線空氣 人(又)如何自欺

Repeat *

Ab Bb Gm Cm Dm G C C7
(苦)與(樂) (只)為(你) (不)會(在)乎被恭(喜) ( )
Ab Bb Gm C
(也)許(只)講理想(不)容(易)
Ab G
如若(有)你背影總有落腳(地)

Repeat *

Kermit Tam 提到...

傻啦~唔使sorry~要多謝咁出心出力為大家執譜
我自己因為要管理整個網,所以都少左好多時間執譜
自己都怕令各位求譜的朋友失望
你實在幫了各位求譜者一個大忙!!!
謝謝你呀!!

Kermit Tam 提到...

有時間又方便幫我執哂上面的譜就好啦~~HAHAHA

Peter Lee 提到...

其實全部我配果D都係同其他人一樣想彈先配,又唔係出心出力既~.~
不過今個星期開學LU,可能會配譜都應該會慢左好多
kermit我想問下面果D有人配左未,我google sreach左好似未有?

容祖兒 戀人未滿
洪卓立 勿忘草
周柏豪Pakho Chau 無力挽回
鄭融、周柏豪 一事無成

BTW版主見到你配左咁多譜,知你用左好多好多時間,
所以都想出一分力,加練多D聽chord=)
同埋我都諗如果有愈多人配譜,就愈多譜俾人彈,
多D譜大家都可以彈到自己想要既歌=)
不過我會再配好D架啦>.<
街燈晚餐個副歌
http://polygonguitar.blogspot.hk/2013/01/chord_3875.html
改好左係呢個=)
Ab Bb Gm Cm Dm G C C7
(苦)與(樂) (只)為(你) (不)會(在)乎被恭(喜) ( )
Ab Bb Gm C
(也)許(只)講理想(不)容(易)
Ab G
如若(有)你背影總有落腳(地)

Leo Lan 提到...

游艺湉 - 如果不是你
http://www.youtube.com/watch?v=UcovHQgy3vI&list=PLpoCEMaEHI7mhMkbYyqH5K2PUDv1wpLF9&feature=mh_lolz
麻煩你地啦 >_<

Leo Lan 提到...

可唔可以幫我譜呢首歌丫?
我知唔係咁完整.唔該網主/.\
http://www.youtube.com/watch?v=H16wHUJakbo

Peter Lee 提到...

無力挽回 周柏豪 KEY: Fm Play:Em Capo:2
G D Em
循環(一)首歌曲(聽)到要落(淚)
Bm C
一樽酒精(乾)了 半入(睡)
D G B
慘戚戚的(感)覺太累(贅) ()

G D Em
遺言(筆)筆生花 (遮)蓋了恐(懼)
Bm C
有個你從(回)憶中死(去)
D G B
傷口瘡疤(給)你當玩(具) ()

C D Em
留在過(去) 不堪(追)的也要(追)
C D G
停在那(裡) 那裡(令)你更空(虛)
Cmaj7 D
你卻偏(偏)甘心寄(居)
C D
如無力挽回(要)懂得放(手)
Bm Em
逝別了的人(再)不可擁(有)
C D
仍能在往後(日)子學懂(珍)惜
G B
念在愛你(的) 別叫他(難)受
C D
為你已經(失)去了的(復)仇
G D Em
難為父母(親)哀悼(命)中(僅)有
C D Em C G D
無力讓(光)陰折返 (別)徒添內(疚) () () ()
[便尋個出口]
G D Em
彌留(悲)哀之中 (可)以叫浪(漫)
Bm C
變了厭世(無)法不掌(摑)
D G B
怎麼忍心(觀)看你腐(爛) ()

C D Em
遺憾已(晚) 哭泣(聲)不夠壯(膽)
C D G
前事已(過) 你也(別)妄想推(翻)
Cmaj7 D
從今開始 (不)讓憾事循(環)
repeat [#]

C D GD Em
( )如留在(過)程裏參悟(另)一(種)祝(福)
Bm
彎彎腰(笑)納 這段變幻人生
Em
(不)會那樣痛
Cmaj7 D
賠了太(好) 期待更(好)
C D
誰人為愛情(畫)穿這對(手)
Bm Em
在極痛之餘 (戒)不掉哀(愁)
C D
誰人被同情(就)想跳出(窗)口
G B
盛怒那秒(鐘) 沒有想(然)後
C D
若你覺得(走)到世間(盡)頭
G D Em
時辰未夠 (早)拋下(良)朋(密)友
C D Em
無力讓(光)陰折返 (面)前一樣(有)
C D Em
( ) (若)然你不(走)

Peter Lee 提到...

CAPO1

Yan Hei Chan 提到...

多謝你地整左呢個網同出過力寫譜
對我呢d唔識既人泥講真係超好

Yan Hei Chan 提到...

戀人未滿 - 容祖兒

作曲: Eric Kwok
填詞: 林若寧
編曲: Eric Kwok
監製: Eric Kwok

C F G
d d r m s.f m r d r d r m r
似有種感情即將傾瀉觸發到山崩
Dm G C
r s. m r d t.d t.d r m
可能 跨出半步會特別敏感
Em Am F Fm
s d l s f m f m f s s#
可能 保守秘密更情難自禁
C Am Dm G7
s f m s m d d m r
拉鋸互撼 兇猛卻窩心

C F G
m s. f m r d r d r m r
激情 握於手裡感覺更逼真
Dm G C
f l. s f m r m r m f m
友情 恐怕面臨極強烈震撼
Em Am F Fm
s d l s f m f m f s s#
翻騰 身體裡面有洪流被困
C Am Dm G7 C
s f m s. l.d f m r d l.t.m r d
雙方交纏 是這麼驚心 也同樣很興奮

F C
d d.t t l l d t l l s s
* 如果攤開心聲 如果搬開理性
F C C7
d l s s f f m f d' d'r't s s l l#
如果沾污了友誼神聖 怕身份無從辨證
F C Am
d d.t t l l d t l l s s m l
如果不哼一聲 情感迫得快要沒頂
F Dm G
r m f m r d f m r d f f m f d't
停頓與及踏前美麗又矛盾 有誰能決定
F Em G Em
d d r m l.m r d t.l.t. r s.r d d t.l.t.
這處境 一時清醒 繼續平靜 一時感性 笑著亡命
F Am7 C7
d f.d t.l.t.l.s.s.l.l.#
我們單單眼睛都有嚴重性
(愛情捉不到它都有娛樂性)
F Em G Em
d d r m l.m r d t.l.t. r s.s f f m r m
我最想 隱瞞心境 拒絕承認 坦然死拼 決定承認
F G C
s d l.t.d r m r d d m l.t.d
不停游盪在你邊境 撲朔依然盡興
(不停疑慮沒法甦醒 染上感情絕症)

Repear *

匿名 提到...

可以幫抓白頭到老到嗎?
http://www.youtube.com/watch?v=aqC0_YU1SM8

Peter Lee 提到...

你配果首都唔錯,
大家都一齊配多D LA=)

Peter Lee 提到...

如果副歌試下用下面好似會易D彈到=)
|F|C|
開心聲....
|FG|C C7|
|F|CGAm|
|F|Dm|G|
|F G|EmAm|
|FG|C C7|
|F G|EmAm|
|F|G|C|
...盡興

Yan Hei Chan 提到...

哈哈,我上網搵到的,唔係我整

Johnny 提到...

王菀之-哥歌(老表,你好嘢!插曲)

D2 Bm G A7 D D2
(哥)哥啊哥哥 我(與)你一起 (遊)戲 旅(行) 看(戲) ()
D2 Bm G A7 D2
(天)光到天黑 滿(佈)的驚喜 (是)最簡(單)最(美)

D7 Bm F#m G A7 D2
(不)懂太(壞) 不愛太(乖) 手挽手(就)算惹(禍)也不(賴)
D7 Bm F#m E G Em A7
(假)使有(日) (想)結婚並有小(孩) 仍記(得)破舊(那)雙皮(鞋)

D2 Bm G A7 D D7
(哥)哥啊哥哥 我(與)你一起 (勞)氣不(失)讚(美) ()
Bm F#m E G A7 D2
(天)光到天黑 仍(樂)此不(疲) 朋友(和)伴侶(最)好是(你)

匿名 提到...

我想要Robynn & Kendy -say goodbye
有無好心人可以汁比我呀?

匿名 提到...

求最後一秒鐘 吳雨霏
http://www.youtube.com/watch?v=FHeL3A-Q8i8
想夾呢首

Peter Lee 提到...

錯過了 吳若希 key Dm play Dm Capo0
Dm C Am Dm
()曾在我心(銘)心刻骨經(過) 我腦裡記錄(逐)格播
Dm C Am Dm
()留住你的(美)好身影都(不)錯(wooh)

Dm C Am Dm
()無奈最終(再)不可一起(過) 與你愛過從(未)算枉過
Bb C
()回望我便發現 同(渡)過這麼多

Dm C Am Dm
共你(分)(開) 漂(亮)謝幕 人(事)要變
Bb C
()我以最真(的)畫面 
Am Dm
於你面(前) 見證過去如(烙)印不變
Bb C Am
()深刻 (珍)惜過的諾(言)
Dm Bb
永遠 (將)青春也感(染)
A
全賴你令我實現 如夢(被)愛豐富地留念



Dm Bb
*(錯)過了你我仍期待 (錯)過了你更懂得愛
C F
(重)投愛戀(大)時代
Bb Gm C A
(從)前留戀(風)光不再 難(得)你願以(心)對待
Dm Bb
(錯)過了你叫人無奈 (錯)過了你縱使感慨
C F Bb Gm
(仍)無悔當(初)你(在)() 放眼以後 (重)新相愛
A Dm
快(樂)過的片段確實精(彩)

Dm C Am Dm
共你(分)(開) 漂(亮)落幕 而(沒)欠缺
Bb C
()我以最真(的)畫面 
Am Dm
走到目(前) 見證過去曾(被)你改變
Bb C Am Dm Bb
()深刻 (多)得你的諾(言) 你我 (親)身走了一(遍)
A
全賴你令愛實現 才能自信豐富(地)呈現


repeat *

Dm C
誰又(沒)法可替(代)
Am Dm
經得(起)悠然自(在)
Bb Gm
完場(讓)我開展(新)的方向
A
(新)頁便翻開

D#m B
*(錯)過了你我仍期待 (錯)過了你更懂得愛
C# F#
(重)投愛戀(大)時代
B G#m C# A#
(從)前留戀(風)光不再 難(得)你願以(心)對待
D#m B
(錯)過了你叫人無奈 (錯)過了你縱使感慨
C# F# B G#m
(仍)無悔當(初)你(在)() 放眼以後 (重)新相愛
A# D#m
快(樂)過的片段確實精(彩)

匿名 提到...

求陳奕迅愈想愈無謂...
Thank you!!

匿名 提到...

+1!!!!

匿名 提到...

Robynn & Kendy
say goodbye
i need this!plz!

匿名 提到...

求農夫噶粒粒皆辛苦

匿名 提到...

我想要rubberband 首hello

匿名 提到...

Ke$ha - TiK ToK.
HELP下ME LA.

匿名 提到...

我想要Ke$ha - TiK ToK.

Yan Hei Chan 提到...

有無人整 周柏豪 拿愛情給我?

Yan Hei Chan 提到...

吳若希 超正

匿名 提到...

求林德信 Alex Lam - 新婚快樂

匿名 提到...

Same... 懇求... 感激...

匿名 提到...

+1! Thank you!

Kermit Tam 提到...

出左~~

Fan Christy 提到...

I want Taylor Swift---Mean!!! Please!!!

Powell Li 提到...

好有挑戰性,比少少時間我 :)

Powell Li 提到...

唔會走數,比D時間我 :)

Powell Li 提到...

http://polygonguitar.blogspot.co.uk/2013/01/chord_29.html
出左 :)

匿名 提到...

我想要葉文輝 沒有童話 唔該>.<

匿名 提到...

愈簡單愈好.

Powell Li 提到...

http://polygonguitar.blogspot.co.uk/2013/01/robynn-kendy-say-goodbye-chord.html
出左 :)

匿名 提到...

求shine既愛迪生,萬分感謝。
期待=]

匿名 提到...

拍一半拖 陳柏宇
http://www.youtube.com/watch?v=3QslwXEml8k
i will be loving you 陳柏宇
http://www.youtube.com/watch?v=-bZR2cmur0E

匿名 提到...

別怕失去都唔錯

匿名 提到...

可以幫抓白頭到老到嗎?
http://www.youtube.com/watch?v=aqC0_YU1SM8

匿名 提到...

求 林宥嘉 - 擁有 結他chord 譜orz
http://www.youtube.com/watch?v=Ukwge1lrYSs

匿名 提到...

有無人得閒幫我配 林峰- 人一個?

匿名 提到...

求Closer - 明白
http://www.youtube.com/watch?v=3q5ezectR7E

匿名 提到...

same Closer - 明白 x2

匿名 提到...

thx!!

匿名 提到...

我味汁過歌GA,如果有咩錯左話我知THX!

Robynn & Kendy

陶瓷娃娃

作詞:藍奕邦
作曲:Robynn Yip
編曲:劉祖德
監製:王紀華
f#m D A E
或者(我) 純淨溫(和) 手中一(束)玫瑰花(盛)放
f#m D A E
越清(純) 人越單(純) ()大路更加康(莊)
f#m D A E
如穿(起) 那件最耀(眼)的晚裝 (能)否抵抗嚴(寒)
f#m D A E
如睜(起) 那漂亮(似)水眼睛 (才)會叫這世界觀(看)
f#m D A E
就算可(愛) 就算標(緻) 未至於(要) 隨意由你處(置)
f#m D
懷裡嬉(戲) 櫃裡安(置)
A E F#m D
忘記(我) 這雙(腳) 會懂得 怎麼去大踏步(向)前(行)
A E F#M D
我未(至)於似陶(瓷) 也未(似)孩(兒)
f#m D A
幼稚(到)天(會)行(雷) 都不知

f#m D A E
()或者我 ()麻木觸角 盡力展(出)白哲的外(殼)
f#m D A E
()越矜持 ()人越矜貴 定或(是)更墮(落)
f#m D A E
如穿(起) 那件(你)贈送水著都游(不)出這池(塘)
f#m D A E
才清(楚)  我漂亮到(死)也都無(法)帶到上天(國)
f#m D A E
就算可(愛) 就算標(緻) 未至於(要) 隨意由你處(置)
f#m D
懷裡嬉(戲) 櫃裡安(置)
A E f#m D
忘記(我) 這雙(腳) 會懂得 怎麼去大踏步(向)前(行)
A E F#M D A E7
我未(至)於似陶(瓷) 也未(似)孩(兒) 幼稚(到)不怕羞(恥)
F#m D A E
就算精(緻) 尚有主(意) 未會反(智) 傻到忘記心(智)
f#m D
沒有關(注) 沒有支(柱)
A E F#M D
來讓(我) 這雙(腳) 再一次 識得去大踏步(向)前(行)
A E F#M D A E
踢下(去) 粉碎陶(瓷) 你別(太)仁(慈) 去害(我)給寵慣(了) 都不知

Kermit Tam 提到...

THZ, btw, what your name?

Powell Li 提到...

http://polygonguitar.blogspot.co.uk/2013/02/closer-chord.html
已出 :)

鴨仔.

Powell Li 提到...

http://polygonguitar.blogspot.co.uk/2013/01/robynn-kendy-say-goodbye-chord.html
這裡有 :)

鴨仔.

匿名 提到...

卡車

匿名 提到...

出現問題////搜尋結他譜...搜尋唔到歌ga????明明有果首歌架wor/.....

匿名 提到...

求林峯噶(同林). 唔该.!

匿名 提到...

有冇Supper Moment 白雲說~~~

匿名 提到...

http://www.youtube.com/watch?v=KOeu139Yn_0
好好聽,,好想要...

Leo Lan 提到...

多謝曬網主!!!

匿名 提到...

Mr.- 自言自語
http://www.youtube.com/watch?v=WkR2c-a84yo

pak hang wong 提到...

C Allstar Last Day
http://www.youtube.com/watch?v=VVw6m1n7pKI

匿名 提到...

曲婉婷 - everythings in the world

匿名 提到...

林峰- 人一個

匿名 提到...

what's behind subhub lee
跪求

poor jason 提到...

出左!
http://polygonguitar.blogspot.hk/2013/02/everything-in-worldchord.html

Yuki bb 提到...

求初音既tell your world

匿名 提到...

跪求hardpack 小喇叭既譜!

匿名 提到...

http://www.youtube.com/watch?v=UdxjAGFu7LQ

烙印的 晚安歌

可以幫幫忙嗎?

匿名 提到...

我想要阿信的故事
幫幫忙嗎?
http://www.youtube.com/watch?v=gXwqJpQsZMk

匿名 提到...

求 張敬軒 - 春秋
http://www.zhaogepu.com/jianpu/167597.html
有簡譜冇chord

匿名 提到...

求蔡卓妍 白頭到老 / 明明
鐘嘉欣 - 最幸福的事
g.e.m. - 泡沬

thanks so much!!!!

匿名 提到...

tank - 非你莫屬

匿名 提到...

跪求 林峰 人一個

匿名 提到...

求 神奇膠- 我中了六合彩
https://www.youtube.com/watch?v=QiggJpCqt1Y

匿名 提到...

求 say goodbye by robynn& kendy!!!!!!!!!!!!!!!!

匿名 提到...

求 唐禹哲-最愛還是你 plz >< 好想彈ar!!

匿名 提到...

http://www.youtube.com/watch?v=wbJeZb-YEHU&list=PLRKTvYJRaBBxJdP8HuVVaeTglYBdH6V8B&index=2

Kai Hin Ng 提到...

唔該我想要林子祥既一個人
http://www.youtube.com/watch?v=3qvh7LiEjLA
唔該曬

匿名 提到...

Hi, Can you help me find the chords for the song 偉大航道 by C君 農夫?
here is the link if need it. Thank you.

http://www.youtube.com/watch?v=uglNXwhc_u0

匿名 提到...

陪你飛 鄭伊健

匿名 提到...

劉以達-屎撈人

http://www.youtube.com/watch?v=CxmRAy6kEOs

求譜...呢首歌好有feel,thank you

«最舊 ‹較舊   1 – 200 (共 393 個)   較新› 最新»

張貼留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地