新青年理髮廳 放假總要在雨天 [結他chord譜]



曲詞:新青年理髮廳 Key:Ab 4/4 Arranged By Kermit Tam

Eb Tuning > Play A
A A/C# D E
A A/C# D E

A       A/C#
( )七點鐘起身返工 (我)即刻去左個廁所
D        E        A
(痾)篤屎然後我想咬(支)煙 但個火機無(火)
      A/C#       D
咁無計啦 唯有(盡)快痾完篤屎沖廁(所)
       E         A
求求其咬個包 咋(咋)臨走落樓下間士(多)

  A/C#
又返工 ()日又返工
D     E        A
( )夜又返工 (返)OT返到我short(左) 
   A/C#
想翻風 ( )唔洗返工 
D    E    A
( )話之你(有)大樹冧(左)

A A/C# D E
A A/C# D E

A        A/C#      D
( )都好彩剩係返一(至)六 仲有一天比我(休)息
       E      A
我會珍惜 我會(感)激 我會放低壓(抑)
      A/C#      
咁岩天文台話 (放)假果日會陽光普照
D       E    
(嘩) 唔係講笑 (決)定走去沙灘一轉

A    A/C#
( )唔洗返工 ( )唔好翻風
D     E        A
( )南北西東 (話)之你撈到亂(左) 
   A/C#
藍的天空 ( )明天輕鬆 
D    E
(聽)朝一早 (沙)灘放縱 

  A        E
點知(今)朝一早起身 個(天)陰陰 
  D      E
明明(天)氣報告話沒(有)密雲 
  A         E
坐係(窗)邊等等等等等到(好)眼訓 
  D     E
雨點(窗)邊飛過 (心)知不妥 

  A      E
沙灘fit腿胸湧一堆(太)興奮 
  D     E
為何(一)至五 至(有)白雲 
  A        E
也許(等)等等等等等等到(鋪)晒塵 
  D     E
有天(終)於等到陽(光)普照 
    A
雙腳已抖(震) 

辛辛苦苦 終於等到假日一個 
但每一個 都要雨天過 
點解偏偏放假 上帝總要迫我 
我做錯咩喎 都無殺人放火 

又返工 日又返工
夜又返工 返工總有陽光 
唔洗返工 又要翻風
聽朝熄電話玩失蹤 

  A        E點知(今)朝一早起身 個(天)陰陰 
  D      E
明明(天)氣報告話沒(有)密雲 
  A         E
坐係(窗)邊等等等等等到(好)眼訓 
  D     E
雨點(窗)邊飛過 (心)知不妥 

  A      E
沙灘fit腿胸湧一堆(太)興奮 
  D     E
為何(一)至五 至(有)白雲 
  A        E
也許(等)等等等等等等到(鋪)晒塵 
  D     E
有天(終)於等到陽(光)普照 
    A
雙腳已抖(震) 

七點鐘起身返工 我即刻去左個廁所
痾篤屎然後我發現 我既假期咁就無左

1 則留言:

匿名 說...

請問可否arrange fingerstyle version

發佈留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地