Polygon十大結他譜排行榜 2015

1. 麥浚龍 謝安琪 - 《羅生門》
2. 田馥甄 - 《小幸運》
3. 吳業坤 - 《原來她不夠愛我》
4. Supper Moment - 《幸福之歌》
5. 吳業坤 - 《陽光點的歌》
6. 麥浚龍 - 《念念不忘》
7. 陳奕迅 - 《無條件》
8. 周柏豪 - 《小白》
9. JW - 《矛盾一生》
10. 吳若希 - 《眼淚的秘密》

1 則留言:

匿名 說...

可唔可以幫下我 我想要go 4or it---ToNick 既譜=] 唔該

發佈留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地