流行鋼琴超入門<一> 右手單音

 係最最最開始,大家要知道鋼琴上的鍵係咩野音。首先大家係部琴前搵一搵2粒黑色同3粒黑色鍵,依個係鋼琴的最基本組合,不斷重覆依一個組合就變成琴啦。

要學識彈琴,首先要知道並記住每一個鍵代表的音,一開始我只教大家認白鍵的音,而且會用唱音同數字音黎講,因為我相信咁係最易明。(但係一定唔係正統教法,上得黎睇都係想即食學琴,想認真學就找個老師嗎~~XD)






鋼琴係定音的樂器,唔同結他同小提琴,佢定哂每一個鍵係咩野音,即係唔會好似結他咁會彈到走音,所以一開始好容易可以彈出好聲。琴的最左鍵係最低音,由左至右階梯咁升高。上面幅圖有3個組合,我地用8度黎表示啦,左低右高,所以左面係低八度,右面係高八度。






認住2粒黑鍵的左手邊就係Do音,3粒黑鍵的左手邊就係Fa




by kermit tam

1 則留言:

匿名 說...

LIKE!!

發佈留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地