吳若希


錯過了
想起你 (電視劇《守業者》片尾曲)
越難越愛
越難越愛 [Tab 譜 + Gpx]
我沒有傷心
愛我請留言 (電視劇《愛我請留言》主題曲)
美好的時光 (劇集"衝線"主題曲)
眼淚的秘密 (武媚娘片尾曲)

7 則留言:

匿名 說...

我想要 我懂了 :)) 好好聽

匿名 說...

我都想要呀~~"我懂了"
呢首歌係我一個好朋友介紹我听~~真係好好听,好想彈呀>3<

匿名 說...

有無can't let you go=[

匿名 說...

有無休止符? :P

Unknown 說...

jinny <3<3<3

Unknown 說...

can't let you go結他彈唱好有feel!!求譜!!

匿名 說...

有無cant let you go 呀? 好想挽呢首但邊度都無譜呀(︶︹︺)

發佈留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地