《POLYGON 6000 likes - POLYGIFT大抽獎》


《POLYGON 6000 likes - POLYGIFT大抽獎》



《POLYGON 6000 likes - POLYGIFT大抽獎》

為慶祝POLYGON facebook踏入6000個likes,
我哋決定回饋大家,大送POLYGIFT!
等全世界嘅人都享受到我哋嘅喜悅!


參加辦法:

1. 先登入facebook,進入「PolyGON結他友」FB專頁,並按「LIKE」;
2. 點擊《POLYGON 6000 likes - POLYGIFT大抽獎》活動海報
3. 按「LIKE」;
4. 按「SHARE」,並選擇「Public(公開)」,share海報到自己的Timeline上;
5. 便完成參加抽獎程序。

POLYGIFT獎品如下:

大奬6份包括
頭獎(1名):結他一支
二獎(1名):Ukulele一支
三獎(1名):《彈指之間》一本
四獎(1名):《Ukulele 完全入門24課》一本
五獎(1名):Polygon結他課程4堂
六獎(1名):口琴一個

其他細獎:

結他袋(2份)
結他帶(5份)
結他包:含Capo、弦線一pack、結他pick(1份)
Pick up(1份)
Jack線(2份)
結他pick袋(3份)
彩色結他弦線(1份)
鋼線/魚絲結他弦線(2份)
鼓棍(5份)
指力訓練器(1份)
Capo(5份)
一套Kazoo(1份)
Kazoo(15份)
拍子夾/搖鼓/沙錘任選一樣(10份)

60份POLYGIFT,同各位一齊慶祝PolyGON 6000likes!!


開始日期:2013年4月18日

截止報名日期:2013年4月28日(23:59截)
公佈結果日期:2013年4月30日

得獎名單會公佈於「PolyGON結他友」FB專頁,

而得獎者將會以inbox message通知領獎詳情。
(需確認得獎者有「1 LIKE」及「1 SHARE」)

3 則留言:

匿名 說...

個出譜區好似hand左?
如果唔岩音可以轉,thx!

AGA 哈囉

key:D
D
誰(與)我已去到末路
Cm
卻(變)了向你問路
Bm A#
哈(囉) 哈(囉)
D
你(說)要帶我漫步
Cm
我(要)報答你但是
Bm A#
哈(囉) 哈(囉)
G A
這叫錯愛(全)明白 但是我(扮)糊塗
G A A7
(能)重生為甚麼不(好)()
D F#m
被你歡喜() 怎麼不歡喜你 (無)道理
G Em Eb
為了一(起) 不管鍾不鍾意 我(何)苦放(棄)
Gm Em G
(不)再怕寂寞 又是誰(好)運(氣)
Gm G GM D
我(過)去愛到要死 既然(犧)牲不起 不(如)愛(你)
D
忘(記)過去我快樂吧 
Cm Bm A#
勉(強)過你發現吧 哈(囉) 哈(囉)
G A
這歉意你(能)承受 亦像我(扮)糊塗 
G A A7
(情)人好 做甚麼都(好)()
D F#m
被你歡喜() 怎麼不歡喜你 (無)道理
G Em Eb
為了一(起) 不管鍾不鍾意 我(何)苦放(棄)
Gm Em G
(不)再怕寂寞 又是誰(好)運(氣)
Gm G GM D
我(過)去愛到要死 既然(犧)牲不起 不(如)愛(你)
D D7 Em G G/E
()我已很積(極) 盡力以感(情)撫摸 甚至假(裝)真感動(過)
Gm G Gadd9
(但)願長此以往 憑(同)情能結(果)

D F#m
被你歡喜() 怎麼不歡喜你 (無)道理
G Em Eb
為了不(甘)心給拋棄 但(求)有人可一(起)
Gm Em G
(跟)你鬥寂寞別問誰(好)運(氣)
Gm G GM D
我(也)會愛到要死 既然(知)己知彼 不(如)愛(你)

polygon結他友 說...

thx, what you name?

匿名 說...

卡車

發佈留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地