Twins 相愛六年 [結他chord譜]



Key:F# 4/4 Arranged By Kermit Tam 

Capo 6 > Play C

 |C     |G/B
Sa:(飲)歌跟你合唱(唱)到
     |F
世態的轉變(都)看過
  |Dm7 G
仍是那(樣)諧(和)
 |Em     Dm
十歲(很)快過 又似(不)快過
 |E7    Am
驟眼(彼)此也大(個) 
 |Dm7    G |C
可愛在(每)分鐘也(不)枉(過)

   |F    G  |Em
Gil:回望(身)世 因(工)作未顧(安)危
 Am  |Dm7
被(天)氣炎涼(洗)禮 
  G   |C  C7
卻有(你)天使般(安)慰( )

     |F

Twins:共渡(浮)世 
 |G   |E7   Am
有幸(攜)手便能(拋)開一(切)
    |F      C
Gil:未來(未)曾計 Sa:(大)無畏
     |D7     G
Twins:為了(事)業念力沒有(降)低

         |C         |Dm  G
Gil/Sa:( )假如感激我運氣 Sa/Gil:( )不如多(得)有著你
    |Em   Am|Dm7         G
Sa/Twins:( )投緣難講(理) (歎)世界 Twins:亦要(牽)手上機
    |C      |Dm7         G
 Twins:( )一人一口氣做到(未)洩氣 Gil/Twins:沒(法)不一起
   |Em    Am   |D7
 Twins:(這)種不捨(不)棄 大過(天)和地
    |G     |C
 Twins:( )我肯交換去做(你) *

Twins:像置身銀河 年月飛快過
共你分享對或錯
苦與樂記得生涯怎麼過

Gil:從沒心計 天真歲月已一齊
幸福似季候交替
Twins:你卻永遠企在旁像護堤
Sa:望著時計 便懷念怎樣 T:聯手解決一切
Gil:未來未曾計 Sa:大無畏
Twins:陪你落下熱淚亦撐到底

REPEAT *

Twins:彷如孖女這份愛願叫世間知己
記得不捨不棄 沒有猜和忌
我肯交換去做你 我的感覺也屬你

1 則留言:

Unknown 說...

  |C    F
十歲(很)快過 又似(不)快過
 |E7    Am
驟眼(彼)此也大(個) 

咁樣會唔會好啲?

發佈留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地