Ukulele教學<一> 基本認識及調音



想自學Ukulele的各位,你地第一個問題係「如何開始?」
我會同大家講,首先你要學識睇譜同tune音,

1.就算靠睇video學,唔識睇譜,都起碼要聽得明人地講咩,唔係你會係咁pause個video,對住個螢光     幕係度對,學得起慢。
2.支結他未tune好會聽壞耳
3.未tune好的ukulele係會十分難聽,你重點會有心機學

好,開始教啦
大家都知ukulele係4條線,對每一條線都有特定的叫法,而且每條弦都有preset的音,請大家睇一睇以下依一幅圖(我整左成個鐘...)



將ukulele的弦線向著自己,又右至左係第1弦至第4弦。如果係用21,23吋的ukulele,都會用G,C,E,A做TUNING。即係彈第1弦的空弦係A音(空弦, 左手空放著,只用右手彈弦),第2弦的空弦係E音。

音名,唱名,數字名

音名對初學的大家來說,只是用來TUNE支結他,同記CHORD。但如果大家而家就想知多D,可以參考我的另一個教學結他樂理教學 SCALE

唱名
由細學到大的DO RE MI FA SO, 幫大家記住首歌點彈,因為可以一路唱住一路記,執譜都係靠佢

數字名
用數字來表達DO RE MI FA SO, 1 = DO, 2 = RE,如此類推。用作睇簡譜用



TUNER
本網站有這一款型號的TUNER出售,為$78個,送電磁一枚

校音模式:吉他模式、貝司模式、小提琴模式、尤格里利模式、十二平均律模式
較音範圍:A027.5Hz - C8 (4186Hz)
輸入模式:震動較音(必須夾在樂器任何一個部位上才能較音,抗干擾能力強)
反應速度:低於20毫秒(0.02秒)
較音精度:+-1音分

可以PM我留CONTACT或Whatsapp 94983416




3 則留言:

匿名 說...

唔該晒ar!!你超有heart!!

by 呀彤:)

匿名 說...

wtsapp cant find u ><'

Yuko 說...

很感謝你教學

發佈留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地