陳小春



獻世
一句到尾

我愛的人
沒那種命
相依為命

消失的光陰
神啊!救救我吧



9 則留言:

匿名 說...

有冇"我愛的人"??

Unknown 說...

無取消資格?

匿名 說...

犯賤?

puiyeemok 說...

好想彈-我不是偉人。

Angel 說...

想請問有冇"無論如何"既chord譜?

匿名 說...

取消資格?

匿名 說...

請問有無"撲火"呀? 謝謝 :)

Unknown 說...

想學"好男人"

Unknown 說...

取消資格

發佈留言

如你對POLYGON上的歌譜有任何意歡迎留言或登入Facebook到我地Fan page inbox我地